duktiga, duktigt!

idag har man varit hurtig.

strax innan åtta imorse så var jag och maruschka i simhallen och startade vårat 45 min motionssimspass.
skönt var det verkligen!

hem.
frukost.
dona lite på internet.
gör mig i ordning.
vandra till jobbet.

fick ett underbart samtal av anna på vägen till jobbet. hon berättade om allt jag hade missat i oslo i helgen. klockrent! snart ska jag hälsa på i kalmar och olso så klart, snart så!

jobbat 12-20.15
humöret har vart på topp, hela dagen.
lovely.
stägning med chefen.
skjuts hem, jag gillar't.

match. com-at nu i x antal timmar.
jag gillar det mer och mer för varje dag / timma som går.
döm inte förrän ni har provat.
en läxa jag lärt mig.

fin fint mejl av kussen på facebåk.
hon verkar ta det bra.
nu ska vi ha underbara tider tillsammans igen.

nej nu ska jag sova.
sjukt trött.
ska träna gym imorgonbitt.
hem.
ta en chai latte.
jobba 15-20.15
match.com-a
sova.

jag bara gillar läget!

Kommentarer
Postat av: Borgis

Nattie! Vad händer? joo du förstår just precis nu när jag skulle dra iväg ett sms till dig och fråga om vi skulle dricka chai-latte och kedjeröka,så har jag inte ditt nr i min nya mobb. VAR SNÄLL OCH SKICKA ETT SMS TILL MIG;) så jag har det igen;) pussssssssssssssssssssss

2009-08-30 @ 10:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0