cocaine

oh fy fan vad slut jag är, är helt slut i huvud och i kropp.

i torsdags så skulle jag och sandra ta EN öl men råkade göra av med 900 kronor var typ i en en bar med halva priset i baren, bra bra! vi fick se crossfire och dansa gärnet av oss. kan inte berätta mer om kvällen för jag minns inte så mycket mer.
drack cider, mörk rom, whiskey och vodka.
salig blandning satte härliga spår.

vaknade upp på fredagen av en ilsken mor.
mitt larm hade ej ringt..hmm kan det vara för att jag senare hittade telefonen i två delar på golvet men minns inte när eller hur det hade hänt.
det börjar i alla fall gå utför med mina fyllor det är en sak som är säker.

jobbade med årets baksmälla 9-15 på jobbet.
fikade.
hem och snabb packa.
lollo skoogh hämtade mig vid strax efter fem.
till skänninge och plocka upp tre brudar till.
sexy bitch på högsta volym fram till göteborg.
sov i sovsal med roligt möllers folk.
jobbat i tält hela helgen.
hört alldeles för många tjockis och sexskämt.
vart grov i munnen har jag varit, uch fy skam.
kom hem sent igår kväll.

slocknade.

jobbat 10-15 idag.
fikat och sen haft telefontid med borga.
jobbat 16-18 och sen jobbat den årliga inventeringen till tio.

nu ligger jag halvt som halvt död och försöker peppa mig för morgondagen.
simhallen klockan nio.
jobba 12-20.15
allatiders.

peppen får jag från låten
cocaine - nomy

nu blir det svara på mail tillbaka till polisen.
sen sova.

hästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0