är sjukligt trött

helt ärligt, shit vad trött jag är.
så hör trött kommer jag ihåg att jag var när jag praktiserade inom vården på gymnasiet.
bara slocknade när jag kom, helt utslagen.

så känner jag idag, har varit rätt pigg på jobbet ändå.
men det kommer när man är hemma och väl slappnar av.
har varit totalt sängliggandes sen jag kom hem, i badkaret, framför tv'n eller framför denna burk.

kom hem till nylagad mat, underbar mamma mat.
matlåda blidde det med, så då var det klirrat. så underbart!
kan ju bli inringd imorgon, så jag är förbered annars har man en tills på fredag när jag jobbar.

jobbade över idag, alltför att hjälpa mina kollegor eller snarare min kollega.
kommer bli en rätt hetsig och intensiv på jobbet framöver tills allt är ordnat och det lär ju dröja ett tag.
men klart man ställer upp i alla lägen.
kollade för skoj skull på andra jobb på ams idag, men fanns inga.
ett administrtiv jobb på skl, lät sjukt intressant, lärorikt och intressant.
det är ju sån jag bli, jag blir rastlös om jag aldrig får nya utmaningar om jag aldrig får lära mig något nytt eller få ta ansvar.
sjukt sugen, är aldrig fel och kolla runt.

är ju ett år kvar tills studierna.
måste aktivera hjärnan nu innan fler hjärnceller dör bort från mig.

har fått ett tips idag om en smaskig och god nyhet, kanske inte drömmen men just nu är drömmen bara själva grejen allt annat ordnar sig alltid i efterhand och jag har inte svårt att anpassa mig till nya situationer.
men som sagt inget är besämt.
ska inte få upp några förhoppningar, men det vore så värt.
är så redo, villig och idéerik.
håll tummarna för mig!

nehe om man skulle låta sig sova nu, har tvingat mig och hålla mig vaken nu sen ett par timmar tillbaka.

om jag inte ska jobba imorgon har jag ärenden att uträtta och organisera mina kläder så gott det går, för nästa vecka kommer åter nya.




nu ska jag bara se till och hålla mig till min plan, det vore så värt!
kom igen nu natta, stick to the plan...

hästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0