solen skiner, hejhå hejhå

så glad man blir bara solen tittar fram.

sandra och jag väntade till tolvslaget och sen gick vi ut och la oss med radio på hög volym. men nu ger vi upp, hon lite smått bränd och jag börjar känna lite kyla.

nu blir det duscha och jag får fortsätta med mina drinkar som jag påbörjade vi två tiden. redan hunnit få i mig några stycken.

ikväll blir det inte så oväntat utgång, med detta väder ute vem kan vara hemma då liksom.

redan idag bestämt datum för nästa stockholm och oslo resa och det blir tätt, helgerna efter varandra men det är så det får gå när man redan är uppbokad på endel i maj månad.

ska bara se till och få ledigt när jag vill med.

party on rockstars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0