my favorite stories are my stories with you, my favorite memories are my memories with you.

har sett dem tre första avsnitten av säsong 5 på the hills, lc and her friends är liksom back.
dem tar upp rätt bra ämnen i den serien, därför jag älskar den så mycket.

i detta var det om att lc och heidi börjar återuppta lite av deras vänskap. men som dem säger, vissa vänner kan man bara inte vara vän med. vissa saker går inte att förlåta. tro mig jag har vart där.

jag har haft en bästa vän och förlorat henne. och det går dagar då jag inte tänker på henne alls och sen finns det dagar då jag inte kan sluta tänka på henne. kan inte instämma med att mina bästa historier är med henne och mina bästa minnen är med henne men många av dem är med henne. och att vi aldrig kommer göra några nya tog mig ett bra tag och inse. ibland funderar jag på om hon fortfarande läser min blogg, bryr hon sig om hur det går för mig, tänker hon något på mig, är hon ledsen, är hon lycklig, hur mår hon egentligen. denna tjej betyder så mycket för den jag har kommit och bli idag. hon är i det förflutna, men länge lever minnet av henne kvar.

idag har jag verkligen stött på ett annat problem med. vissa människor har en tendens och ta fram mina sämsta sidor. som mr d på mitt jobb. jag är inte en människa och har aldrig varit som kan spela spel och vara falsk. är jag glad då visar jag det, är jag ledsen då syns det och ogillar jag något då säger jag det eller så visare jag det väldigt tydligt. hur mycket skit jag än för att varit sån i mitt liv så är jag glad att jag är den jag är, hade inte velat vara någon annan.

idag var jag så trött på allt på jobbet, har jobbat endel på sistone så skönt med en dag ledig imorgon för sen blir det ju jobb i helgen med. tredje helgen i rad!

även i helgen blir det party med, känns otroligt nice. finns ju iofs bara en jag vill träffa ut, men som jag inte tror kommer vara där jag är.

förutom honom så ska jag bli tillsammans med ola svensson, kollar på så ska det låta på svt play nu, nanna sa att jag var tvungen och se det och jag har ju inte missat ett avnitt hitills så då kan jag ju inte göra det nu när han är med heller. har inga kändis crushar egentligen men karaktären irene huss man, glömmer alltid bort vad han heter och sen ola svensson. that's it eller förresten gustav skarsgård med och..heheh nejrå

nu när solen börjat skina i alla fall så jävlar börjar det klia i pocket fingrarna. har en ordning nu som lyder så här
1. 14 år och till salu
2. fucka aldrig upp
3. skynda att älska
4. och sen minns jag inte vad denna heter, men en nyutkommen erotisk novell

låt ögonen brinna i pocket denna sommar.

ps. snart inte långt kvar tills jag blir ärrad för livet, 4e maj kl 13 ska jag tatuera mig, och OM jag är nervös. men det är något jag velat och vill göra så i'm gonna make it happen.

konstigt inlägg först ledsen, sen arg, sen glad, sen en struntsak och sen ännu mer struntsaker...precis så min vardag brukar se ut eller mitt liv!

hästa la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0