i ain't got the time baby

har inte tid för denna blogg längre, bättre saker för mig.

som att jobba. från förra torsdagen så ser det ut
tors, fre, lör sön, mån, tis, ledig, ledig, fre, lör, sön, mån, tis, ledig, tors, fre, lör, sön......

härliga tider för ekonomin!

imorgon tog jag som sagt ledigt för att carro m pojkvän ska komma och slå klackarna i taket i lilla linkan..lovely!

i desa tider gör jag inget annat än att söker till hösten. 11 universitetsutildningar sökta, och jag tror ungefär jag ska söka mellan 5-10 ky med..ska sålla ut dem idag tänkte jag.

igår var bästa dagen på länge, puffa en massa cigg med sandra i stekande sol på en uteservering. synd bara att jag var tvungen o jobba, eller iofs annars hade vi väl suttit där till stängning så mycket som vi två älskar't.

senaste tiden har jag träffat en massa nya härliga människor, precis så jag vill att det ska vara! socialt, nytt och trevligt.

tillbaka till sökningarna.

HÄSTA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0