handläggning pågår

fredag, slutet på veckan eller början för vissa. denna vecka för mig har den bara börjat.

jobbat dag idag, som varje fredag. var min tur att bjuda på fika så igår efter jobbet så slängde jag ihop en pannacotta som jag serverade med riven choklad och varma bär. riktigt gott både för min egen del och av mina övriga medarbetare, alltid lika trevligt och höra!

drog direkt efter jobbet hem hit till mormor ute i slaka där syrran väntade. mormor och morfar i danmark så vi passar på att vara här ute och sola samtidgt som vi är hundvakt.

har precis kollat på mitt favoritprogram så ska det låta, bara älskar't! idag var en underbar skönsjungade Samuel Ljungblahd med. vilken röst, inte ofta man hör sånt i sverige av en svensk. lovely lovely!

börjar bli rätt trött så blir nog sängen snart. imorgon blir det sola och sen på kvällen får jag se, är ju ledig och är rätt sugen så finns potential för utgång, you never know!

i maj blir det en massa jobb
1-2e maj lör, sön 8-20 pass
15-17e maj jobb i sthlm
23e maj sminka mimmi inför hennes bal
30-31e maj lör 8-20, sön 15-20
utöver alla mina vanliga tider.

sista månaden att komma innan sommarschemat drar igång.

men jobbet får min plånbok att må bra likväl som mitt alkohol abstines och mitt shoppingberoende!

har varit inne på min studera sida nyss med, står handläggning pågår..hur nervös kan man bli i ett sånt här tidigt skede egentligen..fråga bara mig!

hästa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0