don't bring me flowers after i'm dead

sitter och är ledig, vad gör man då om inte lyssna på lite erik hassle, mitt livs största kärlek!

så härligt och se min smak numera, vad den förändras med tiden. hehe nu är det något helt nytt, märkte jag ju i helgen med om inte annat.

gillar budskapet med denna låt med erik hassle, don't bring flowers after i'm dead. hur många skulle egentligen inte stå där med dåligt samvete och lägga blommor på min grav, för saker dem sagt / gjort eller för saker dem inte sagt / gjort och hur många gravar skulle inte jag stå med samma dåliga samvete, jag listan kan göras lång och mycket man skulle behöva ta tag i men man gör det inte förrän det vore ens sista chans eller sista dag.

men jag är nöjd med livet ändå, allt går som det ska nuförtiden. jobb, vänner inom parantes och sen det övriga så som kärlek.

jag ska ju ändå gifta mig till en hassle, nathalie hassle. han kommer till bagdad den 7e maj, vart ska jag om inte dit.

ikväll blir det och leka med bettan, så länge sen nu.

i took you in, is this the thanks i get.


http://www.myspace.com/erikhassle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0