day diva, diva day

sikken jävla underbar gårdag jag hade.

det var livet.

vaknade och gick ut på stan, satt med mamma och jessica en stund innan sandra kom ner till stan. vi gick och shoppade, blev hungriga så vi tog en kina buffé på mingans uteservering, gick vidare och tog efterätten i en chai latte på coffe house här på torget..där satt vi i timtal i solen och kollade på folk. det bästa jag vet liksom, sandra med!

sa hejdå för en stund på mindre än ett par timmar.

ombytta i våra nya kläder så satte vi oss på 55ans uteservering. denise och sara höll oss sällskap ett tag.
när det vart kallt så gick jag och sandra till la scala och drack där. träffade endel folk. heheh äta LIIISSS! är det du som syr mina kläder din jävla sri lanka kille! va, kostar du pengar?
det var riktigt roligt faktiskt.

och med våra nya vänner så gick vi vidare till platens som, som vanligt på onsdagar var dött. men roligt ändå i och med att brudarna från SA klassen var där och röjde.

jag hamnade på efterfest som inte slutade så bra, men jag löste sistuationen rätt fort men vilken skäll jag fick av mamma när jag kom hem och vilken min av jeff när jag försöke berätta för honom.

hittade i alla fall världens skönaste holländska flygvärdninna. så nästa gång hon kommer ska vi slå klackarna i taket!

mått skit hela dagen, men kan mina rutiner nu för och må bra tyvärr. har jobbat nu och ska snart lägga mig och läsa, för imorgonbitti är det åter jobb som står på schemat medans alla andra i familjen ska få gå på kalas med en massa gott.

sandra det är du och jag på msn, och du och ja som jobbar imorgon. tur det för vi är väl dem ända som är dumma nog och spendera 700kr på en kväll som egentligen bara skulle bestått av två öl på en uteservering.

party like a rockstar, we shore did!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0