att bara va...

dagen framför datorn gjorder mig rätt uttråkad, så jag tog tag i matlagningen och sen trallade jag bort till priso.

mötte upp sandra och handlade lite ostbågar, choklad och cola. mumsfilibaba!!

upp till henne, sen satt vi resterande kvällen framför datorn och gjorde all möjligt. så härligt när man bara är och ny saker bara automatisk kommer till en och nya samtalsämnen bara byter av varandra med automatik.

kom hem efter tolvslaget någon gång. hamnade återigen framför datorn och fixade ett par saker.

idag har jag läst ett 100 tals sidor på min bok, 14 år till salu. så många gånger som hon blir våldtagen är ibland svårt att tro att ett människan kan få lida så mycket som hon får. inte en sån jätte bra skriven bok men innehållet är fruktansvärt intressant och bra.

nej om jag skulle fixa naglarna nu då, tror jag tralla till jobbet idag när solen skiner.

sandras och min kväll i youtube klipp











och mycket mer som helsingborska, hajk, aqua och dj alligator..nostalgi kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0