svart soul

igår var det ulrika marknad, och jag jobbade.

blev kaffe tält för min del, börjar bli proffs på det. fick jobba med en ny tjej för min del, klara. skit skön tjej,blev lite skvaller fram och tillbaka.

finns så många sköna människor på möllers kom jag och titti fram till i bilen igår, längtar till festen i november då blir det drag.

aja i alla fall när jag kom hem var jag sugen på utgång men förstår sofie som ska till sthlm i helgen och sandra som hade skola. annie skulle ringa senare...hehe och tro mig det gjorde hon pepp, och jag som trodde hon inte var det hade duschat och lagt mig i sängen.

kollade på idol igår, varje gång tycks jag få ännu en favorit. alltså den tjejen som sjön en soul låt var helt underbar, äntligen någon som kan sjunga sån musik av svenskarna. tyckas bara vara en massa pop artister juryn alltid hittar. men jag menar ngn i hela sverige måste ju kunna sjunga rnb / soul. nu tycks vi i alla fall hittat en och sen den där snygga killen från lund med som var grym på beat's....

kommer bli en grym säsong känner jag på mig.

jobbar idag 17-20, ska bli trevligt faktiskt. jag och jenny och sen hoppas jag på dansken och hans vänner.

imorgon blir det med jobb, så på kvällen vet jag ej hur det blir med vin kvällen m mahira annars är jag bjuden hem till sandra och pontus med denise och co.

om en vecka åker vi,äntligen!

hästa la vista!

grym ny musik.
ne-yo - miss independent
beyonce - new shoes
t.i ft. rihanna - live your life
ciara - say good
pussycat dolls - when i grow up
danity kane - damaged
westlife - us against tje world
dj ironik - stay with me
mariah carye ft jay z - bye bye (remix)
mariah carey ft rick ross - touch my body (remix)
whitney houston ft akon - like i never left
colby o donis ft akon - what you got
the guru project - infinity


säkert en massa jag glömt, men jag har dem i alla fall i min spellista för att avnjuta!

hästa la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0