shopping freak!

har blivit besatt av koftor. har idag beställt säkert tre koftor, en tröja och ett par skor från hm online.

men tog levarens i ett paket så det kommer ej förrän v 42, så tar det på nästa lön. kan ju inte shoppa allt på denna lön, får ju dela upp det lite.

men fan vad nice, as gryma skor verkligen. och skit schysta koftor..me like!

snart blir det jobbet, måste börja göra mig iordning snart. men ska vila en kvart först tror jag.

imorgon blir det bara plugg, har engelska inlämmning.


fan annie. norge och sen usa (usa, puerto rico, cuba o hawaii) mm. fan vad det lockat mig denna vecka. det är verkligen en underbar b plan som måste kollas upp mer noggrant.


först ska jag helt bestämma mig vad jag ska börja läsa nästa höst eller kanske tom i vår.


hästa la vista, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0