mitt upp i allt

då har man jobbat klart då, ännu en snabb och bra dag på jobbet. jobbade med jenny så fick skjuts hem efter jobbet, alltid skönt.

innan jobbet gjorde jag inget, tvinga mig själv och sova ut även fast jag vaknade vid åtta tiden så tvingade jag mig kvar i sängen till halv tio tiden.

gjorde mig en underbar frukost med havregrynsgröt, äpplemos, banan och mjölk, det hetaste hos mig just nu.

suttit lite vid tv och datorn. vilat lite och sen lyckas göra klar mig labbrapport som ska vara inlämnad på fredag.

tänkte göra färdigt min engelska bokredovisning som jag ska ha på torsdag morgon.

imorgon ska jag ha skola, jobba och sen ska jag hem till mormor och spendera natten där. trodde jag skulle vara där hela torsdagen men kom på att jag hade redovisning på morgonen.

på torsdags kvällen ska jag ha en date med sara, ska bli riktigt trevligt.

aja om man skulle göra något vettigt nu.

i found you, i had you in my arms, i'm not saying you are the one, but you are A one....and i just let you go.
will i regret that och was it faith?

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0