livet från andra sidan

oh vilken underbar helg ännu en gång.

i fredags jobb med chefen på kvällen.

i lördags vart det först middag på hamlet med sällskapet som jag sedan skulle vidare på kryssningen med.

med bussen upp till värtahamnen.

på båten, göra sig iordning och sen var det smörgåsbord med en massa störda ryskar som bara trängde sig.

vidare till stora salongen för en massa show.

marlena och jag började köpa drink efter drink som vi svete i oss rätt fort, var ju så sjukt billigt.

vid halv tre gick vidare till en fortsatt club.

där kom han fram. hehe fick senare reda på att jag var den han hade spanat in hela smörgåsbordet. han hade tydligen suttit brevid. men när jag tänkt efter så minns jag nästan hans blick i matkön. helt otroligt, eller han var helt otrolig eller snarare tillsammans var vi helt otroliga.

hans friends var rätt trevliga, men vi övergav dem när dem skulle på efterfest och vi skulle hem. hehe marlena stapla in efter ett tag, hehe en natt i alla ord och bemärkning jag för evigt kommer att minnas.

somnade halv åtta, åtta bankade mormor på att det var frukost och brast ut...är ni tre????????

gud vad jag skrattade, väldigt internt detta så svårt och förklara men i alla fall.

slängde i mig två tallrikar m coco pops och sen tillbaka till sängen

upp och strosa runt, äta fin lunch, dricka ännu mera. fint var det men fy fan så bakis jag var.

spenderade väl en 7-8hundra på drinkar, men gott var det

allt men lite till hände, men nu är man tillbaka till verkligheten.

igår vart det skola och sen plugg på stora biblan m kära sofie och sen lite tele plugg medna på kvällen.
på onsdag är det nämligen stort prov, och vad jag ska plugga idag.

sen blir det jobb ons-sön, japp alla dagarna!

lördag var det tydigen hejdå fest i all äran till sära, klart man ska hinna med det med. tjejen ska ju iväg, är så glad för hennes skulle. she's going to have a blast!!!!!! hoppas på ett sätt på spanien så man kan komma ner och hälsa på.

aja nu blir det boken hela dagen.

ps. anna hade träffat folk i london som kände till mig, världen är fan liten ibland.

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0