live your life

you gonna be a shining star with fancy cloths, så känner jag just nu i alla fall. precis som t.i och rihanna säger det.

är grymt nöjd med mina nya klädinköp och nu väntar bara höstskorna men dem får vänta tills lönen och sen lite till måste införskaffas då med.

har jobbat idag, ett segt pass men ändå ganska trevligt, gillar ju trots allt mitt jobb.

ikväll blire party hos sändra dee med lite folk, alltid lika trevligt.

bettan ska bowla m jobbet så henne träffar vi ute.

sofie är i sthlm, hoppas hon får det riktigt trevligt där. är inte lite avundsjuk på henne. men snart åker vi ihop till en ny stad!

om jag skulle ta mig lite skönhetssömn eller umgås med familjen, aja får se.

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0