lila mobil

jag har funnit min dröm man och han är dansk. nu ska jag bara våga snacka med han så att sofie och jag får partypolare.

en ny stad varje månad, det är målet i höst, känns lovande.

det går bra i skolan och jag trivs som fan på jobbet med kollegorna och alla kunderna..speciellt en kund då!

ska nog kanske springa ut på stan snart och hoppas min lila mobil står där och bara väntar på att bli köpt av mig.

bara 11 dagar kvar till kryssningen, oh yes så fint det känns!

ps. glömde lägga ut detta inlägg förrut så gör det nu. och kan passa på och säga att numera är jag ägare till en grymt snygg lila mobil.

nej måste seriöst ringa sofie nu, fått två mess idag och glömt svara..illa men men har man fullt upp ibland så har man.

hästa la vista!

Kommentarer
Postat av: stina

Välkommen till Uppsala!! hehe =)

2008-09-11 @ 11:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0