koftoman

är fan koftoman, skulle kunna köpa och köpa..men får ju hålla lite på pengarna med.

i veckan blir det förmodligen jack och skor köp. hittat en par svarta höga vagabond skor och sen en lång svart jacka med snygga knappar, så det slår jag nog till på.

ska avboka ett par saker från hm som jag beställt, men ska fortfarande få några snygga koftor.

idag har jag vart på matten, blir bara svårare och svårare samtidigt som det blir tråkigare och tråkigare.

efter matten gick jag och fia till chicco och tog en fika och snacka skit. sen blev det en sväng på stan i all ära.

kom precis hem och har hunnit käka lite.

blir duschen nu, och sen vila en stund innan det bär av till jobbet.

hästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0