hey mister, how do you do?

oh vilken dag.

vaknade av att jag insåg att jag inte kunde ligga och dra mig mera för jag skulle snart befinna mig på jobbet.

har i alla fall jobbat ett halv segt pass 15-20, men det är grymt bra pengar med 100% ob på söndagar.

haft enormt mycket ångest och flashbacks på jobbet. handen, varför höll jag han i handen? vad sa jag till han? oh varför sa jag eller gjorde jag så, standard nathalie en söndag efter en sån kalas fylla.

men men livet rullar på.

efter jobbet vart det en synd med mat från mc, men fan vad det satt fint.

nu blir det lite bokläsning och en sova, imorgon är det skola igen, usch!

denna vecka blir det jobb mån,tis,tors & fre. ons blir det plugg och en fika och sen är det den efterlängtade tjocka släkten kyssningen.

vet inte vad det är riktigt, men jag njuter av min tillvaro något enormt. allt är precis som det ska vara,. kunde inte vara mycket bättre än så här, eller jo när jag tar tag i min träning..men det kommer det med.
har kanske tom bytt klädstil till en konstnär som mamma säger.

hästa la vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0