harmoni

inte haft sån harmoni på länge som jag haft denna vecka

jobbat en massa, bland annat på adelöv marknad igår, trevligt trevligt.
gått i skolan och studerat en hel del på kvällarna. börjat med min braiga engelska bok, så ser fram emot fortsättningen på den.

hunnit m en svull kväll m sandra i våran vanliga anda. tjejen är så glad för din skull, det ska du veta pullan.

också hunnit med och träffa en massa oldies från förr och små snackat en massa skit med dem, alltid trevligt.

fick veta att du tyckte det som skedde mellan oss var synd. det värmde, fast det visste jag nog redan innan. det vi hade har jag aldrig haft sen dess, men det förändrar inget. men i dem svåraste tiderna, det är då jag saknar dig min vän som mest.

ikväll vart jag upphämtad av nanna efter jobbet. fick mat av mimmi när vi kom hem. lite efterrätt, lite cigg och en massa skit snack.

kollade första nya avsnittet av säsong två på gossip girl, me love!

sen det nya avsnittet av säsong sex på one tree hill, har bara en sak och säga finally love came trrough.

imorgon ska det jobbas och sen lekas med sofie sofie.

om två veckor åker vi kära familj, lovely säger jag!, synd bara att  syrran ej joinar

nej nu blir det nattmys med nannie

hästa la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0