förälskade servitriser

igår var det en riktigt trevlig kväll.

efter jobbet, på kvällen sen så mötte jag upp annie.

kollade hamlet och mörners men det var riktigt fullt pga hockeyn tidigare på dagen.

hamnade på bbq, as schyst inredning och enormt god mat. åt citronkycling med aioli, mums! tog en cider och dessert med.
förbi platå en timma, men det var inget roligt allts nykter så vi gick och mötte matilda en svänga.

annie drog hem, jag och marlena drog ner på la scala och satt där. samtalade med ett gäng 18åriga grabbar som var fulla och endel jobbiga,men men man har ju själv vart liten en gång.

var hemma vid strax efter två, och sen upp idag vid halv sju.

marlena hämtade mig vid sju, åkte till mantorp park för stcc finalen.

hamnade otursvis i vip tältet bara för att jag inter hade rätt utstyrsel, duschat eller sminkat mig men jag körde på naturlig skönhet..hehe

skönt brudgäng att jobba med, men jag är helt lam efter serverat 300 personer och tagit bort deras kaffe, förrätt och varmrätt mm.

höjdpunkten för oss alla servitriser var när carl-philip, kronprinsen intervljuvades i vårat tält. kan meddela att han ser bättre ut i verkligheten än på bild.

kom hem för ett par timmar sen, är helt slut så blir nog till att sova snart.

i veckan blir det en massa jobb
måndag, tisdag och onsdag kväll, 8-20.15 på lördag och 15-20.25 på söndag.

med tanken på din kommentar sara:
hitta en lucka och planera in mig på en träff med dig, jag är aldrig för upptagen för dig tjejen. du åker ju snart, klart jag tar mig tid.

Always said I would know where to find love
Always thought I'd be ready and strong enough,
But some times I just felt I could give up.

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0