bettan, bettan och bettan.

en händelserik dag igår.

först var jag hemma.

sprang ut på stan och sprang in i sandra, så vandrade runt en stund med henne.

kom på att vi var lite sugna på utgång så sprang in på gyllen och frågade om annie var på, vilken hon självklart var.

åkte till jobbet, lyckades hinna med 20.10 bussen så fort hem och göra sig i ordning och sen springa genom hela stan för att möta upp sandra utanför henne och tralla vidare till annie.

nice nice, taxi ner till stan och sen in på platå och skaka en jävla massa rumpa.

dricka en massa drinkar mojito, vodka lime osv. gud så fint det satt.

sprang in på harrys och skaka rumpa där ett tag, tillbaka till platå och sen avlsutades natten på fivan.

vilken underbar kväll, bettorna körde gärnet.

idag vart det skola, fick tillbaka provet, sen jobbat 15-20.15 och nu ska jag gå och lägga mig och läsa klick innan jag ska sova.

imorgon blir det jobb 8-15 och på kvällen ska annie och jag dra en planka och en öl har vi bestämt för sen på söndag blir det jobb ute på mantorp park med stcc finalen.

livet rullar på rätt fort, men man ska inte klaga....i'm having the time of my life!

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0