vikt förökning

igår efter skolan vart det och gå upp till salongen för och möta upp mamma och moster. moster gjorde sig fin i håret, trallade  sen ner till stan för och möta upp mormor som hade gått på lunch och sen tillsut även moster kompis sofie med lilla alva.

hamnade på five tastes och avnjöt en supergod pizza och lite trevligt prat.

gick en sväng med mamma på stan för och hitta skor, men helt plötsligt har alla blivit big fotade som jag så 40 och 41orna var jag nästintill slut överallt, kul!

kom hem och kollade på gossip girl, som by the way var så himla bra. ni kommer förstå när ni kommer det, om ni inte redan har det. försökte förklara för mahira igår, tre bokstäver och åtta ord eller nej åtta bokstäver och tre ord, var svårt och få fram rätt men till slut så.

gick tillbaka ut på stan och mötte mahira för att gå och ta en liten eftermiddagsfika på chiccolata. mysig prat om barn, utbildning osv. mycket och tänka på nu när man blir allt äldre.

till mc och möta nanna, lite mat där (jag åt bara en kycklingwrap) och sen gick vi upp till mig och tjötade lite skit innan hon fick kolla på när jag gjorde mig iordning inför kvällen.
sofie kom och nanna åkte i princip hem då, hon skulle desvärre jobba.

sofie och jag drog på lite dr alban musik och svepte i oss vin och drinkar. knallade ner till platens. lilla natta vart ju bjuden, men vilka blickar vi fick där nere. bara för jag umgås med två äldre män så betyder inte det att jag inte har mina egna pengar och jag skulle a l d r i g göra något med dem men egentligen ska man ju inte bry sig men bara så det är klart. drack lite champagne med dem och någon shaker som jag köpte till oss alla men som jag mest svepte i mig själv.
träffade lite kändisar, dansade och drack till klockan slog tre. då trallade jag hem!

vaknade upp i morse av hunger och att det kom mat lukt från köket. avnjöt min favorit måltid just nu med mamma och sen vilade jag en svänga. var ju lite trötter...

sändra dee ringde och vill komma upp för och sen ta en fika. kom in och såg en snygg natta i handuk på huvuet och runt kroppen, snyggast hon sett på länge tror jag.
gick ner till steves och köpte lite pommes och skvallrade på som vi alltid gör.

efter det tog jag tyvärr ett varv på stan som resluterade i en partyväska (som jag iofs köpte igår), en matchande plånbok till väskan, en halsduk, en tröja, en kjol och ett halsband...jag vet det är något enormt fel på mig.

kom hem och kollade på prison break, också ruggigt bra.

och sen trallade jag över till sandra dit denise öven hade kommit. hade tagit med mig mia och klara för vi var sugna på att se lite på den underbara tabita som är våran nuvarande idol. sen var det även lite komik i shan atci dvd'n. han är ju så himla bra, så bra att man nästan bryter lite efter man kollat på den.

denise gick hem efter berätta lite hur det går för henne på frisörakademin. sandra och jag hade ännu mer skvaller, det tar ju liksom aldrig slut. eller tyvärr så gör det, det. vilket resulterar i att jag nyligen är hemkommen och nu ska gå och sova.

vara ledig från jobbet i två dagar och bara har en lektion har lett till pizza, pommes, kycklingwrap, 50 sms, tusenlappen fattigare och sen bakis.

skönt att imorgon är det både skola och jobb!

sms som jag fick idag som jag delar med mig...
"@=%@= (svär)
han är bara trevlig!......??
xoxo
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0