v44

idag har jag vart i skolan, en trevlig lektion och sen var man hemma igen

låg och kollade på bones och lipstick jungle, lipstick jag älskar...blir bara bättre och bättre! fast ändå utan ett riktigt budskap.

sen vart det jobbet, blev mobbad av jeff och kalle lite när man kom. men som kalle sa det är när man blir verbalt och fysiskt misshandlad som man vet att man kommit till jobbet. grabbarna alltså!

kom hem och då gjorde jag en fuling, drog på en massa läppglans och sprang ner. han hade lite fullt upp, gjorde lite där bakom men hans kollega var trevlig och snackade endel med mig. hehe det där får inte bli en vana och springa ner men jag kan bara inte hålla mig borta. kolla lite har väl aldrig skadat, hehe låtar fan som en stalker.

sitter här nu och lyssnar på nrk medans jag leker lite på nätet och har en söt maja brevid mig som sover och väntar på att jag ska gå och lägga mig så hon får följa efter, är man hundvakt så är man.

har hört en ny och bättre version av live your life med rihanna och ti, säger det norsk radio är bättre!

vad ska jag göra v 44, kan inte bara jobba. måste planera in något skoj så man kommer iväg från denna stad en stund.
skottland helst, men ingen som vill dit, london baby, oslo oh oslo eller sthlm och kussen inte har fullt upp.

nej ska kolla lite res priser nu och se om något skoj kan planeras in.

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0