this is the day i make you mine...

vilken dag...

först var jag bara hemma och vaknade upp, åt frukost och duschade.

mötte upp mormor på hennes lunch. köpte lite små saker som en mask till helgens fest. sen gick vi och lunchade, gud så gott det var!

gick hem och slappade lite innan jobbet. kollade på ellen och portias bröllopsfilm, jag bara älskar den så får inte nog av den. sen kollade jag på när denny dör i grey's, så sorligt så sen gick jag vidare på något trevligare när lucas väljer peyton i one tree hill. mina höjdpunkter lever i mina serier. tragiskt, något.

åkte till jobbet, jobbade med martin den andra vikarien, gick faktiskt bra trots att vi inte är något proggs någon av oss.

träffade mahira på stan direkt efter. vart lite cola och nachochips på 55an. inte ofta det blir alkoholfritt där, men idag så.

nu är jag hemma igen. hade fått ett så sött meddelande på msn när jag inte vart där av carro m pojkvän. längtar så mycket till min oslo helg nu. bara imorgon och sen åker jag.

imorgon ska jag vara barnvakt  åt jeppe från morgon tills jag ska börja jobba. jobbar sen 15-20, sedan ska jag hem och packa det sista och få i mig lite sömn för det lär det bli mindre av i helgen.

by the way. sa ju att jag är besatt av ellen och portia's bröllopsfilm men främst låten som framför på deras bröllops party. den är så fin så spelar den på repeat hela tiden. dem säger till och med att han ska vara denna generations simon och garfunkel.

http://www.youtube.com/watch?v=EK6MIRdP3Bw&feature=related

joshua gradin - today



http://www.youtube.com/watch?v=4fPz2bCj6YE&feature=related


bröllops filmen om ni vill se den

you are the one i've been waiting for, today...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0