the disco lights shining through the crowd

har precis kollat på ett underbart one tree hill avsnitt, skulle kunna se ett avsnitt varje vecka till jag bli åttio, men tyvärr så kommer det ju inte bli så.

inte gjort mycket idag på dagen, skickat musik till sandra..så nu har hon ny och fräsch musik!!

sen åkte jag och jobbade, gick fort men kände mig lite varm och snorig och det var mindre roligt.

nu ska jag gå och lägga mig, imorgon har jag skola en lektion, en inlämmning och göra och sen en date med mahira på kvällen, får se om nanna kan joina.

ska se om jag kan flörta tillräckligt bra denna vecka så jag får gå ut och dricka lite antingen torsdag eller fredag

lyssna på james morrison - precious love

...if i was to tell you just how much i need you, would you come tonight?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0