visst finns mirakel?

igår var en riktigt trevlig kväll i nya kläder på en fika med sofie. vi gjorde bort oss lite, men vad fan ibland måste man våga chansa och det gjorde vi.

idag har jag haft en lektion sen var det hem och vila lite, fick inte så bra sömn inatt.

började ordna upp alla mina kläder, fan det är kläder överallt och ändå konsumerar man bara ännu mera. kanske borde använda det man har först och främst. går ingen klädbrist på en precis.

börjat ladda ner prsion break säsong fyra, inte orkat eller hunnit före nu. samma dramatik som vanligt, men vem älskar inte intellektuella michael och hans kärlek till sarah och allt han skulle kunna göra för henne.
alla vill ju bara ha sin egen version av han!

hehe by the way pantéa. läste hänt extra idag och det fanns en liten artikel med din favvo lars. han skulle aldrig kunna tänka sig att date'a ett fan så sluta vara så fanatiskt så kanske du har en liten chans, hehe :=)

klockan slog sju och annie stod här nere och väntade på mig. regnet föll men det hindrade inte oss för en promenix runt ån med en massa uppdateringar.

hela samtalet slutade i vad händer i vår? jag måste hålla alla dörrar öppna, någonstans måste jag men frågan är bara vart. men än är det bara oktober och jag har fortfarande tid och bestämma mig.

london, oslo, skottland, bartender kurs, någonstans i sverige?? aja valen är många....

nu ska jag få mig lite sömn tänkte jag, efter sorterat klart lite till kläder.

imorgon blir det lång lunch med carro m pojkvän, hon är på besök i linkan. gud så roligt det ska bli, den förste jag träffar från oslo tiden sen jag lämnade grannlandet. har säkert massor skoj att prata om, men nu är det ju inte heller långt innan jag åker dit och hälsar på resten.

sen blir det jobb jobb jobb

och sen äntligen m a h i r a så blir det en stund med dig, det var inte igår.

sen kommer fredagen. naturkunskap, jobb, myspys hos sandra
sen kommer lördagen jobb, sen på partaj hos annie, vi har bestämt att vi ska styra ihop någon blandning och fira hennes G på matteprovet och bara köra!
sen kommer söndagen och då är man bakis och sen är det återigen jobb

visst finns mirakel?
jag behöver bara få veta det?


men tanken på mirakel så lyssnar jag nu på suzzie tapper från melodifestivalen 2008, gillar hennes röst och låt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, hänt extra är inget man ska gå på.

Vem kan lixom inte uppskatta hans röst?

Fan och fan vetifan, men jag beundrar människor som lyckas och det har han verkligen.

I mina ögon.

2008-10-16 @ 00:40:10
URL: http://panteas.blogg.se/
Postat av: carro b

fan vad kul att du ska träffa carro imorgon!

hälsa så mycket från mig. och snart ses vi :D

2008-10-16 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0