renast i kommunen

cyklade till jobbet igår, och fy fan på den cykeln utan växlar så trodde jag att jag skulle dö. saknar rut om jag säger så! eller min cykel från förra året som någon jävel snodde.

kom fram helt genom svett och lyckades klara igenom ett hektiskt pass samtidigt som jag var vrål hungrig.

jeffan och jag cyklade tillsammans efter jobbet och han bara skrattade åt mig så segt jag cyklade och så trött som jag var. vi kom fram till skillnaderna han kan cykla och jag kan gå, gå det älskar jag gå runt ån gå vart som, det är liksom min grej och cykla har vart min grej och det kanske det fortfarande är men inte på mammas tröga cykel.

kom hem och var helt slut, blev lite mat och ett par chokladbitar framför ugly betty och sen la jag mig tillbaka i sängen och läste corren fredag, aftonbladet och klick. en fredag kan inte bli så mycket bättre.

vaknade imorse, insåg att jag fått svar på mitt mail till tine. och hon förklarade hur det är med flickorna där nu när sofie börjat på dagis, maria i skolan och helene med att hon blivit betydligt större.

vi sa att vi skulle försöka stämma träff när jag kommer och hälsa på nu i slutet av oktober. nanna och jag ska ju åka och sen ska carro m ölen åka samtidigt. skoj sjoj vickan skulle tydligen ha maskerad.

har precis duschat, gjort anisktsmask, håripackning, body scrub, balsamerat läpparna, smörjt kroppen med body lotion och sen händerna med handcreme, fräschat i kommun är nu jag!

så många som ska ut ikväll, salle och maddis är hemma i stan och hälsar på och ska förfesta med bla sandra hos salle. pantea och mahira skulle ut, nanna skulle ut med moa men vet ej om dem ska till mjölby och jag ska förmodligen till sofie som har 22-års fest hemma hos krille. oj oj oj alla roliga ska ut, dock vet jag ej om annie ska ut. såg imorse att hon hade kommit hem från turkiet men vi hann ej snacka innan hon skulle till jobbet

annie vet att vi har massor och snacka om, ring så fort du kan :=)

har beställt kläder från ellos idag, dem har rätt schysta kläder. köpte mest underkläder, ska testa en body slimmer som kändisarna använder. men 1143 :- där med, shopoholic japp det är jag!

vet ej vad jag ska ha idag, har massor kläder men inga som jag är sugna på inför kvällen. dock ska jag nog köra på plattat hår, minns ej när jag hade det sist!

hästa la vista gott folk!

ps. chris brown ft keri hilson - superhuman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0