nu har lilla natta gjort bort sig igen

oh har råkat skriva upp en kund som tydligen är narkoman på kredit på jobbet idag. aja aj aj. man ska inte lita så mycket på folk som jag gör. hoppas inte chefen blir arg. sista gången när jag sa ifrån så sprang hann ju ivägg med ett sexpack. får se hur detta slutar!
 
gick till jobbet idag, vid max hade jag sån håll att jag trodde jag skulle ramla ihop men tiden fick mig att gå. är aldrig sen till jobbet men idag blev jag det 6 minuter, men det gick fint ändå.
 
igår var det räkförfest hos krille för att fira sofies 22 års fest. trevligt folk! och bra 80 och 90tals musik, gamla tider är bara för bra.
 
platå nästa, usch för det säger jag bara. jag sprang till la scala och hämtade marlena och sen gick vi till harrys med george. dansade och hade det allmänt trevligt.

hamnade på bruger king och resten även denna gång ska jag inte blogga om pga en viss person :P

aja nu ska jag sova, är helt slut efter denna helg och vecka. ny vecka med skola och jobb. ska försöka planera in lite skoj denna vecka med.

hästa la vista gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mirra

öhm.. det där visste jag inte!

tur att jag drog hem tidigare då ;P

aja.. superhumanlåten e såå myysig :)

fan, jag såg itne dina reabyxor hehee

2008-10-12 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0