nrk, för minnena tillbaka

överlevde helgen, med 17 timmas jobb, varav 12 på lördagen.

skulle ut och ta EN drink i lördags med sofie och sandra men det blev betydligt fler. hamnade på efterfest i skgt på afrikans afton, super trevligt

och ja sen bloggar jag inte om resten...

i söndags mådde jag jätte illa, hade inte ätit på 24 timmar. myste lite med mamma och sen var jag tvungen och åka till jobbet lite halvdålig i spöregnet när man egentligen bara ville ligga hemma och se ut somskit, tycka synd om sig själv och kolla på en film.

men överlevde det arbetspasset med.

igår var jag med på jobbet.

ledig från skolan idag, och inget jobb. skönt!

laddar ner en massa serier.

har tio som jag ska ladda ner varje vecka nu i höst
- grey's anatomy
- ugly betty
- lipstick jungle
- prison break
- brothers & sisters
- desperate housewives
- gossip girl
- one tree hill
- friday night lights
- bones

blir en hel del, men det är värt det!

sitter och läser lite kändisbloggar, alltid lika intressant.
 
lyssnar på nrk p3, radiokanalen som jag lyssnade på dygnet runt mina tio månader i oslo.
den är så grymt bra, alla bra låtar gamla som nya spelas. bättre än alla svenska radiokanaler anser jag.

vem är du? jag vill veta mer, jag vill lära känna dig.....


hästa la vista!

ps. freeze - jordin sparks

Kommentarer
Postat av: Mirra

SKÄGGETORP! det var ju där du tillbringade lördagen.. men den slutade inte där..TYVÄRR!



tack för att du besparar oss (MIG!) resterande detaljer! EW!

HEJDÅ! ;P hahaa

2008-10-07 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0