i wanna grow old

vin i fredags med  annie och sandra, vill verkligen bli äldre med er. med er är jag mig själv och det älskar jag! vi är vi liksom, trough the good and the bad.

jobbade 8-15, hem och kollade på lite prison break. blivit en beroende, men nu får jag bara se ett avsnitt i veckan. för nu är jag ifatt usa.

lite fördricka hos annie med cissi också. blev lite mycket, taxi ner till platå. jag var väl inne en minut och sen var jag på språng hela kvällen. marlena, ove, nanna, mahira, pantea osv osv. hälsade på en massa roligt folk, hehe hade en kjella till fotbollshulligan sista fem innan jag väl var hemma.

så skönt och sova och vakna upp i sin egen säng!

jobbade idag 15-20, med jeffan så det var trevligt. sista kunden, jag är helt såld. synd att jag gjorde bort mig lite, tror inte han fattade ett ord vad jag menade eftersom jag vart så barnsligt nervös. men men!!

fick sällskap hem på bussen, blev inget cyklande för jeff idag inte.

nu har jag kollat på lite serier som jag inte hunnit förrän nu.

sitter och lyssnar på loulou's framträdande från i fredags. bryr mig egentligen inte så mycket om idol i år men hon är bara to die for. jag älskar hennes röst och sätt så mycket så kan inte sluta lyssna på henne. hon är en värdig vinnare, hon är den ända som kan slå internationellt men är redan medveten om att svenska befolkningen inte förstår sådant. anna, alice eller lars kommer ju vinna. varenda svensk vet redan det, så synd bara att det ska vara så förutsägbart. dock så är dem tre bra, men inte på samma nivå som loulou!

jag är redo, jag är redo att bli äldre. få barn, skaffa hus, fast ekonomi, en man, regelbundet sex, en massa orgasmer och as bra sex som dem på oprah säger att man får efter man fyllt fyrttio, det är tydligen då sexet ska vara som bäst om man får mest njutning av det. vem vill inte bli fyrrtio typ idag när man hör det liksom.
jag vill ha den där ömsesidiga kärleken, veta att man har någon att komma hem till. man har någon som man vet älskar än för precis ens bra och dåliga egenskaper. man kan kolla i barnens ögon och veta vilka under man skapat, dem är en del av en och jag endel av dem. i'm so ready. jag menar inte att jag vill ha barn imorgon, men jag längtar efter dagen då förhoppningsvis det livet är ett faktum och inte en illusion.

aja imorgon blir det lite plugg och sen jobbar jag 17-20.15

nu ska jag gå och drömma, drömma om mitt liv efter fyttio, gör det ni med.

hästa la vista!

ps. pänt hade lagt upp två bilder på mig på ansiktsboken såg jag, tänkte dela med mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0