i care about you

då var det fredgag igen då.

idag har jag vart på natur labben, dissikerat hjärtan..mums så trevligt det var!

efter det gick jag hem, käkade och sen vilade jag lite innan jag åkte till jobbet

ganska stressande arbetspass eftersom det var fredag och lönning, men tiden gick fort så det var skönt.

för ett tag sen så såg jag och sofie en kille när vi var ute som jag vart held såld på, rent utseendemässigt då. har inte sett han sen dess, förrän ikväll på jobbet. han gick från ena till den andra ingången. vart ett litet "moment".

vem är mr mystery man??

träffade en bekant idag, han berättade att hans lillasyster pluggar till make up artist i sthlm, det kändes lustigt och höra någon annan göra min dröm, det var ju min dröm och det blev så verkligt att just nu i denna skrivande stund så är någon annan närmre det målet än mig. men jag tappade intresset, mina drömmar ändrades. men ändå, det sitter långt in....

nu har jag haft en liten familjestund med fajtitas, chips, läsk, dip, choklad och idol.

precis hunnit se senaste avsnittet av grey's med. lika bra som vanligt!!

tänkte jag skulle gå och lägga mig nu, är ju egentligen inte så trött men finns ju inte så mycket annat och göra.

imorgon ska jag vara barnvakt, det var inte igår det. på tiden! ska få gå och se  high school musical 3 med, inte för min skull dock men kan väl vara trevligt ändå.

ändå faller regnet, runt omkring mig där jag står...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0