how would ypu spend one more day with?

how would ypu spend one more day with?, dagens avsnitt på oprah, sara och mahira skratta så mycket ni vill. hehe men jag älskar oprah. dagens avsnitt var briljant och så himla sorgset. förlora sin älskade, det kan inte vara lätt..kan inte ens tänka mig.

jag har tagit första steget på vägen, hoppas du tar det andra? men mest av allt så hoppas jag på ett ömsesidigt intresse?

för att hitta en intressant är inte svårt egentligen när man väl fått upp ögonen men ett ömsesidigt intresse är inte alltid det lättaste

det gäller och veta vad man vill ha och ge sig fan på att man ska ha det, ge allt i sin makt man kan göra. mer kan inte en mänsklig varelse göra.

mitt mål är att inte hänga upp mig på någon, utan alltid hålla i fokus vad jag vill göra med min framtid, för when it comes down to it, så är det bara jag som ska leva mitt liv.

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0