hjälp!

fy fan tack gode gud att jag var ute och gick stora varvet med vovven innan jag satte mig ner framför tv'n och kollade på katrin schulman när hon var med på du är vad du äter.

hennes rökning och alkoholintag var ju typ jag om inte mindre än mig.

oh kanske borde tänka på och slå en signal till en dietist ocb höra efter hur levern och lungorna och övriga kroppen egentligen mår.

skulle gärna ta en egen personlig tränare gratis, ja tack!

vet ju vem jag skulle vilja ha med, men han är lite för dyr :P

har precis snackat med sofie om allt mellan himmel och gjord på telen i två timmar, trevligt trevligt.

sett klart mitt norska program på tv, oslo snart kommer vi.

och nu ska jag sova.

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0