for one more day

för varje gång man blir sårad så tar själen stryk.

har precis suttit och läst igenom min blogg lite, oj vad ledsen jag varit. men det tillhör ju livet, uppgångar och nedgångar.

sen tror jag inte många som inte känner mig så väl vet om det, men jag är en extremt känslig människa. blir berörd väldigt lätt av tv, musik och människor.

jag tror man växer med, man blir ju rikare på erfarenheten man får av att bli sårad på ett eller annat sätt.

men denna gång hade jag inte lärt mig, jag var naiv. eller egentligen var jag inte det jag ville bara inte att jag skulle ha rätt.

naiv, nej. öppen, ja!

från och med nu så tänker jag så!

nu ska jag läsa min nyköpta bok och drömma mig bort till en värld utan mina problem...



hästa la vista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för en bok? nu blir jag nyfiken.. jag som älsar böcker!! måste börja på några nya nu.

2008-10-20 @ 22:36:50
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0