en mysig fredagskväll

har precis kommit hem från mitt arbetspass.

har precis fått i mig lite havregrynsgröt, ett örtbröd som är så så gott, nu lyxar jag till det med en choklad croissiont och ska runda av med ett par chips bitar. sen blir det sova snart med, tolv timmars passet imorgon.

har nyss fått skit över mig från pantea. handlade om det tidigare inlägget, som jag fattar det. fascinerande att sara kommenterar att det är fint skrivet och pantea tar åt sig och tar fram huggtänderna.

allt jag skriver behövs inte analyseras, mina tankar är mina och det är inte alltid dem handlar om en specefik person från mitt liv. men om ni tar åt er, så tar reda på fakta innan ni drar era egna slutsatser.

att du har tagit åt dig, får stå för dig. den mest ironiska frågan är ju varför du tar åt dig?

men men om ni kommit från hennes blogg och förväntat er något tjejdrama över våra bloggar så har ni verkligen kommit fel. jag har lagt ned min stridsyxa och gått vidare med mitt, från stunden vi gick ifrån varandra.

men hon anser ju mig tycka mig bättre än er, så fortsätt gärna läsa mitt egocentriska liv och tänkande om ni vill.

nu ska jag se singing bee!

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0