det går åt rätt håll...

igår umgicks jag med familjen hela dagen.

gick först på high school musical 3 med lisa, matilda och felicia. hehe matilda sov nog halva filmen, men vi gick på engelskt tal så tror kanske det var för hon inte förstod så mycket

efter det sa vi hejdå till felicia och åkte till jobbet. där handlade vi lite och jag och lisa köpte mat på europizza, dock ej pizza.

tog bilen till mjölby för och kolla när jeppe hade hockeymatch mot norrköpingslaget vita hästen. dem vann, så det var ju bra.

åkte hem, rikard och pernilla gjorde sig i ordning fort och sen gick dem iväg på deras planerade 30-års fest. jag och barnen åt smörgåstårta, chips, godis och drack en massa dricka framför en massa sång program på tv'n.

pernilla och dem var hemma skapligt och då hade nanna hunnit dit. moster jag och nanna satt i vardagsrummet och snackade lite medans jag och pernilla tog oss en grogg

följde sedan med nanna hem en sväng i väntan på åka och hämta hennes föräldrar på en fest.

vart avsläppt i stan. gick förbi la scala och sa hej till marlena och sen gick jag hem.

skönt och inte vara bakis idag nu när jag om en halvtimma ska ta bussen till jobbet.

ikväll blir det nog lite sex and the city och någon tidning jag ska köpa på jobbet, en riktigt bortskämdskväll.

tänkte dra till tornby imorgon och kolla lite, hehe kolla lite...säkert!!

får se om någon är ledig och joina annars åker jag själv, kan vara skönt det med!!

hästa la vista.

i know you love european cars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0