bästa fikan på länge

igår förmiddags så gick jag ut för att möta upp carro med pojkvän. så roligt och sen henne verkligen! tog en god lunch på mingan, sen en kaffe på steves och sen vandrade vi runt lite i stan innan vi mötte upp hennes syster och vi sa hejdå.

på eftermiddagen fick jag rycka in ett par timmar tidigare på jobbet, och sen var jag som vanligt där till strax efter åtta.

tog bussen till stan, hem en snabbis och sen gick jag och mötte mahira. satte oss på platå och fick sällskap av hennes bror och hans vän en stund.

mahira och jag shakade lite på dansgolvet nyktra, bästa musiken på länge den kvarten som spelats på platå, sen när det gick över till den vanliga skitmusiken så gick vi hem.

idag har vi haft diskussion på naturen om ätstörningar, mat, fetma, anabola och träning. riktigt intressant, me love diskussioner. hehe vi såg en film och bodybildare och jag slängde ut kommentaren "vad har hänt med en liten gullig ölmage", skratt blev det men innerst inne så är det väl vad alla uppskattar ingen överdrift utan normalitet.

blev en god lunch med sofie med, fredages lunchen som vi har varann fredag.

nu är jag på väg till jobbet strax, blir ett kvälls pass med jeffan.

sen är det direkt hem till sandra för lite vin och skitsnack innan jag börjar mitt jobb pass kl 8.00 imorgon bitti!

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0