underneath it all

igår var det ännu en slappis dag, känns nästan som man är arbetslös fast jag inte är det.

jobbade 17-20 med jeffan igår, roligt som vanligt. imponerad under stängning så kanske blir o få ett par pass från han nästa vecka, själv jobbar han ju ihjäl sig.

pantea ringde direkt efter jobbet och ville göra något.

skulle ringa tillbaka när jag var hemma. när jag väl fått tag på henne satt jag halv avklädd och åt lite kvällsmat. vi började prata, och sen slutade vi fan inte. munnarna gick i ett i över 1½ timma.
vi pratade om allt, verkligen ALLT. men riktigt trevligt var det, så sällan det sker. såna samtal är verkligen nödvändiga.

när man var yngre, så handlade allt om lek och prat. numera är det mycket ytligt, det är mycket smink, party och alkohol med i bilden när man umgås med sina vänner. och dem blev ju inte mina vänner för att dem kan dricka, dansa och ha jävligt roligt. vilket dock är ett plus. nej igår när jag pratade med panter så visade hon verkligen sin sida som påminde mig varför jag blev vän med henne i första början. det var för hennes humor, värderingar, moral, principer, känslor, empati, förståelse och intellekt. precis som med mina andra vänner. jag tror jag funnit dem bästa det finns på marknaden.

OCH NEJ, DEM ÄR INTE TILL SALU!!!!!!!!!!!!!!

sen kollade jag på private pratice och ugly betty innan jag sent gick och la mig.

nu har jag precis ätit lite god lunch, tjejerna sitter och fikar på stan. kanske ska klä på mig och gå ut en svänga till dem innan jag ska till jobbet. får se vad som sker ikväll, är ganska öppen.

var det ödet och finna mig själv på ett av hans kort?? men roligt var det i alla fall...

hästa la vista!!


Kommentarer
Postat av: Pantéa

tack!!!

tack så mkt!

2008-11-15 @ 02:26:46
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0