total sömnbrist

jaha vad kan man säga om dem senaste dagarna.

i onsdags så förvandlades en glögg, pepparkaka, och gröt kväll till total spontan fest kväll med sandra ner på platens.
träffade en väldigt charmerande student / musiker som fick ta följe med mig hem. en av dem mest underbar nätterna på riktigt länge.

sa adjöken till han och drog utan någon sömn till ett tio timmars pass på jobbet, riktigt tufft men jag klarade det.

direkt efter drog jag hem, bytte om och sen mötte jag upp mahira och mahir och drog till platå.
dansade, drack en massa rom och vodka lime, och utan sömn tog det ju inte lång tid innan dem slog till.
tog taxi till musikern i ryd och hade ännu en väldigt händelserik natt.

kom hem i förmiddags. träffade tjejerna och  bokade en resa till sara och playa del inglés med mahira den 16e januari, i en vecka. två blev allt för dyrt. hoppas dem andra tar en sista minuten och kommer efter.

satt och snackade lite allvar innan jag sen var tvungen för att abryta, hoppa in i duschen och göra mig lite fredagsfin inför jobbet.
på talan om jobbet så fastnade en lillkille i bandet på något sätt, satt fast i tjugo minuter den stackaren och bara skrek av smärta. ambulansen fick komma och då, stackaren.

lite idol, lite skvaller och nu är jag redo för min första natt i ensamhet och utan något som sker tidigt dagen efter på två dygn, hallelujah moment!!

öppensinnad för morgondagen...

hästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0