the curls are back

många dagar har gått sen sist.

vad har nathalie gjort då?

i tisdags gick jag en mysig novermber promenaden med annie och sandra. lyssnade på lite kärleksmusik och bara hade det bäst. annie drog hem och jag och sandra drog och käkade, köpte godis och sen travade vi hem till henne. snackade skit och kollade upp lite skvaller innan vi sen så sött somnade tillsammans i hennes säng.

onsdagen kom. jag mötte upp pantea, och kollade upp det vi behöver veta inför för våran sexmanna resa till playa des ingles 17 januari ner till sara. hanns även med en mumsig lunch på my all time favorite, mingan.
sen kom jobbet och direkt efter det åkte jag hem, satte på mig min nya topp från mina hm kläder som hade kommit samma dag. tog taxi med mitt favoritbolag 303030 till sandra. bag in boxen öppnades och det dröjde inte länge innan det vart sentimental, sällan jag blir det så där på fyllan men ibland så...
ringde barry, det värmde när han brast ut" hej nathalie!, kvällen föjdes med ett x antal sms med han sen. om det inte bara vore kliche utan verklighet kan jag tänka ibland.

vi hamnade tack vare 303030 sen i alla fall på platens. vad som hände sen, har jag dock svårt att återberätta pga vissa luckor i minnet hos mig själv. vart bjuden på så många vodka lime 6or så jag kan i alla fall inte räkna dem på en hand, gick fram till jeffans tjej, pratade med det där tjejen som jag nu hamnat i hennes blogg för, tjafsade med en skåne jävel på city grillen som vart tjurig för att hon hörde mig säga just det i telefonen, skåne jävel. jag vet inte hur, men hem kom jag i alla fall. men lite minns jag ju ser jag nu i alla fall, skönt det!

i torsdag var jag så grymt dålig fram tills stunden jag skulle möta mahira och pantea. vart en fika och en himla massa prat om denna  resan jag, mahira, pantea, sofia, nanna och elin ska göra ner till sara. och även en del annat sagt med.
pantea och jag avslutade kvällen på mc, onyttigt värre säger jag för min egen del.

igår var jag hemma med familjen fram tills jobbet. ett pass som gick jävligt fort. back to town och träffa sofie. blev en sväng till 55an, la scala och platens. vi hann med endel trots kylan som härdade. när vi gick från la scala hörde jag något som värmde till i hjärtat, vilka var det inte om inte b o n d k a p e l l e t, min favorit och även sara. oh sara skulle blivit så glad! lätt höjdpunkten för kvällen, speciellt för sofie som aldrig sett eller hört talas om dem förr. hon har verkligen gått miste om en av linköpings bästa attraktioner.
kvällen slutade rätt sent, men för det fick jag se min mysterious man vid busshållsplatsen, det tackar man ju inte nej till liksom.

kunde inte somna, så var en rätt hård dag på jobbet idag. men jag överlevede som vanligt.
kom hem till mammas underbara mat, och sen dess har jag katchat upp mig med mina serier jag ej hunnit med dessa dagar. har ett par kvar, sen ska jag äta räkor i all bemärkelse, kolla på dansbandskampen och bara njuta av mitt eget sällskap.

imorgon, jobb!

hästa la vista gott folk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0