fin besök, japp det har jag haft

en ganska lugn dag.

kollade på the hills, lagade mat och sen kom sandra dee. bakade en kladdkaka och sen satte vi oss och såg på ännu ett the hills avsnitt tillsammans. klockan var sex, pantea och emmie ramlade in. även mahira sen, efter en tur från helvete..om hon själv skulle få säga.

planen var att vi skulle planera nyårsafton tillsamman, men vi lyckades byta samtalsämne hela tiden. det är så svårt att planera något nu liksom, man vet aldrig vad som kan komma och hända fram tills dess, december har ju liksom inte ens börjat.

det viktigaste av allt, jag är inte ensam i detta. jag har mina underbara vänner, för det är precis vad dom är. länge sen vi umgicks så här. vi gör det för sällan, verkligen. speciellt nu när jag blivit mån om att ta vara på tiden bättre tillsammans.

önskar det bästa för oss alla, här är vi inte våra riktiga jag, men den finns där inne i oss. vi måste bara ta oss till platser där vi kan vara dem. men det kommer, det kommer. vi har i alla fall varandra!

såg senaste gossip, en av dem sämsta. så nu väntar jag på ett förhoppningsvis bra one tree hill.

vill ha klänningen, och vill ha klockan. men en nathhalie, inte båda...men vet vem :=)

the tide is high so i'm holding on....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah verkligen en jobbig resa... men men vad gör man inte för dig??



jag tycker att du ska satsa på båda ;)



myysigt ikväll...trots att vi inte kom fram till nåt... pusss

2008-11-11 @ 22:25:19
Postat av: Pantéa

Åh så sött...

Det där värmde att läsa måste jag säga.

Såna små små saker kan få hela ens dag att lysa upp på ett annat sätt!

Du har SÅ himla rätt!

2008-11-12 @ 15:45:06
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0