en favorit i repris??

då var den snart måndag igen då, eller det är ju redan det enligt klockan i alla fall.

hade en bra dag på jobbet, jobbade med martin så det var bra. var endel på golvet, och då går ju klockan så mycket fortare en sån lugn dag som söndag.
kom hem och åt en underbar kvällsmat framför sanningens ögonblick, längtar redan tills nästa söndag.
la mitt i ett varmt bad och sen vart det ugly betty för hela slanten.

pratade med setterberg förrut. hon flyttar ju hem från london vid jul och sen i januari flyttar hon till stockholm. och min plan har ju med varit att nästa steg nu efter nyår ska vara och uppleva stockholms alla gator och hörn (dock inte jobba som en...)
och menningar som:
Men fasen vad roligt om vi kan få göra Sthlm ihop NAthalie!!! och Åh, jag saknar nog dig minst lika mkt Nathalie! O jag ser FRAMEMOT Sthlm med dig ;)
har nu fått mig och ligga senaste timman och kollat jobb i huvudstaden.

tror faktiskt det blir ett au pair jobb. jag hade så himla roligt när jag jobbade i oslo och allt var perfekt, klart man ibland var skit trött på både städa laga mat och sen på barnen men dem gav så mycket mer än vad dem tog. det som jag ansåg var tuffast var ju att ha tine hemma och hela relationen till henne som gick som en berg och dalbana.
och nu kan man ju i princip det här så att antingen läsa ngn kurs vid sidan om eller fixa ngt annat jobb skulle man ju lätt kunna klara av.

imorgon eller nja jobbar ju imorgon men på tisdag är det jag som skriver ett uppdaterat cv och börjar skicka ut. för första jan, eller första feb då ska min adress inte längre ha postadress l i n k ö p i n g.

god natt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt natt!

2008-11-24 @ 01:39:55
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0