bag-in-box

hade en ganska dålig start på dagen igår först. bråkade med syrran och mamma, hur kan man vara så olik sin egen familj så mycket? men alla är vi ju olika så.

såg på grey's avsnittet som var nedladdat. underbart, alltid underbart när denny är med. oh christinas lycka, den är rätt berättigad.

sprang till bussen som tog mig till jobbet. jag är så långsint ibland. vill ju bryta fasaden och få tillbaka det vi hade, men jag kan inte. jag går fortfarande och arg på han, fast jag vet mer nu än vad jag visste då. jag är så trög ibland, men ska försöka ändra mig tills nästa pass. jeffan och natta, börjar bli standard. roligt är det! efter stängning stod vi och snackade skit ett tag innan han cyklade hem.

jag blev upphämtade av karl, nanna, mimmi och panter. vi skulle åka och köpa godis innan vi åkte hem till örtompta.
i bilen blev det lite high school musical av syskonen, panter och jag kände väl att det var en road trip to hell...hehe!!

fram kom vi, dem spelade lite rock band först medans jag snackade med sändra på mobilen. hon hade fått i sig lite vin. och jag med...inte konstigt att det samtalet höll på ett tag och våran standard replik kom...VET DU? och sen efterföljs det av en massa smaskigt skvaller om vem som hållt på med vem, vem man har sett, läst på någons blogg...igår var det vem som nu är på smällen, men DEN killen....alltid lika roligt tabita, det vet du!

sen gick i över till nannas hus. där blev det en massa tjej snack med en bag-in-box. länge sedan vin var så gott, vad jag pimplade. 00.04 var den tyvärr slut, vem visste att vi kunde dricka upp den så fort. blev lite snack med sära ända från spanien, nu ska vi bara samla ihop oss 7 och sen när vi kan boka in ett datum vi kan komma och hälsa på i januari. ska inte glömma dig mahira, du var ju med på högtalartelefonen ett bra tag. natten gick så fort, att vi inte ens somnade innan jag och panter gick in för att käka frukost med micke och karl vid halv sju. fick skjuts med dem in till stan, till karls tränning och där ifrån vandrade vi sedan vidare hem för min del och bussen för panters.

var hemma vid halv åtta och då däckade jag i sängen och sov ända till tre. hela dagen är ju nu helt fucked up. känner mig helt däven.

har sett friday night lights och nu ska jag kolla på ugly betty innan planerna med mahira och panter ska bestämmas.

blir nog ingen utgång denna helg, skönt!

har hört om fylle sms, till och med vart med om det massvis med gånger, men fb mail, det var något nytt. men lika pinsamt ändå!

if you're singel, you don't have to be alone tonight...

ps. bilder från gårdagen / natten kan väntas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0