are you, who you always said you would be?

i feel a little rock'n roll girl power today.

skit tråkig dag, bara suttit hemma och tråkat.

lagt upp nya bilder på ansiktsboken, lite skoj och få upp lite nya bilder. inte för man är så aktiv där mer. men det bästa på hela dagen är det blåa naglacket jag har på mina fingrar, känner mig lite blå nuförtiden. och sen den underbara musik jag laddat ner, orkade bara med några låtar att ladda ner från säsong fyra av the hills, så j'vla bra musik.

barcelona - it's about time
death cab for cutie - the is is getting thinner
empire isis - get up on it
francessca battistelli - it's your life
francesca battistelli - free to be me
francesca battestelli - i'm letting you go
jonatha brooke - careful what you wish the for
jonatha brooke - eye in the sky
lady gaga - lovegame
sia - you have been loved
the acadamy is...- paper chase
the cab - i'll run
vaughan penn - bring on the day
your vegas - your vegas

var nära på och glömma, det bästa med mina dag är ju samtalet med min gamle vän. inte pratat med han sen april. men idag catchade vi upp lite. när jag berättade om min utbildning jag ska söka till, så fick jag höra
jobba med ungdomar på glid alltså..som du alltid drömt om..tror jag passar skitbra!
han är faktiskt den första som säger det, men han är väl också den av mina vänner som jag har nu som kännt mig längst tror jag, vi pratade om det. kännt varandra i 8 år. tiden går så fort, 5 år sedan vi slutade högstadiet, och 2½ år sen vi tog studenten. konstigt, men har ju vänner som känner mig lika bra men ibland förvånar han mig. han är kille, men han lyssnar verkligen på vad man säger till han och han minns det med.
vi bestämde en träff när han är hemma lagom till hans födelsedag, ska få träffa hans tjej då med. båda ansåg att det inte var ok att jag inte träffat henne än och dem har varit ihop i 1½! år nu. inte ok!
på något sätt tror jag alltid han kommer finnas där, men aldrig som han fanns förr och inte jag för han heller. och han lär inte vara den ända bra vännen det blir så med. jobbigt och börja inse tycker jag.


ta vara på tiden, det är något jag måste lära mig mer.

nu ska jag lyssna på lite bra musik innan jag går och lägger mig för och läsa min underbara bok, svensk maffia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0