and so the lion fell in love with the lamb.

jag är kär i en människan som inte ens existerar, varför jo för att just denna människa bygger på en påhittat karaktär i en film jag nyss såg.

jag och pantea var nyss och såg filmen t w i l i g h t, och jag kan inte säga mer än att jag är hänförd. totalt stum är jag. se den själva och sen kan vi disskutera för innan dess finns det inte med ett ord, en hel menning jag ens kan förklara för er hur fantastisk på alla sätt en film kan vara det på som just denna film är.




en liten fågel viskade i mitt öra att det kommer en uppföljare 15/12 2009, vet två tjejer som kommer sitta på första parkett för premiären i alla fall.

inte varit så här hänförd sen sagan och ringen triologin tror jag, och första gången måste den ses på bio för dem ljudeffekterna måste bara höras och upplevas.

huvudrollsinnehavaren som såklart alla tjejer, precis som jag fick många OH stunder med under filmens gång, är en
86a från london, va är det för speciellt med dessa engelsmän. först ed westwick (chuck bass i gossip girl), charlie hunnam från filmen green street och sen denna snubbe. tyvärr har jag kollat upp honom i verkligheten och han är facinerande där med men inte som en beskyddande vampyr som han spelar i filmen.

ta mig tillbaka till drömmen, där var det fantastiskt. när jag kom ut var det bara detsamma och kallt.

when you can live forever what do you live for?

just so you know...
because i read twilight i have unrealisteic expectations in men

Kommentarer
Postat av: Pantéa

Så sant som det är sagt. Första parkett! Flera gånger om :)

2008-11-26 @ 01:19:17
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0