valborg

en dag som inte firas riktigt i norge så sket i den dagen.

jobbade först och sen blev jag upphämtat efter sju någon gång av matilda och carro. på vägen plockade vi också upp emelie och sandra och drog hem till setterberg. väl där droppade även lovisa, viktoria och lina in.

snackade en massa skit som vanligt. trodde alla var påt men tydligen bara carro och jag.

jag som inte ätit sen 12 på förmidagen hade inte svårt och bli berusad på mina glas med gott vitt vin.

hoppade på tåget och träffade finaste grabbgänget, men otur nog så skulle dem av innan oslo s, fan fan fan!

men vi tog oss samman och gick till burger king för mat. det gick fort och sedan begav vi oss till absoluta bästa café sör. smockat med folk. först satt vi med tre killar från sierra leone innan dem sedan drog vidare, tackade nej till och lämna vårat ställe och fick snart besök av ett par nya grabbar.

jimmy,jörgen och christian. behöver inte förklara mer om dem för då skulle jag skriva i evigheter.
(en snygg, en sliskig gamling och en slisking)

carro fick ragg av en själsfrände som vi hoppas hon stötter på ngt mer.

men iaf så skulle jag jimmy o carro ta taxi till frogner plass och hem till honom chistian och jörgen.

letade taxi i över en timma, hemskt är va det är i denna stad med att få en taxi.

fick en tillslut och efter vi gjort oss av med den snygga nyblivna 30åriga snygga pappan som dök upp ngn gång på slutet så var vi äntligen hemma. en as fräsch lägenhet, med en 60 tums plasma tv,stereo och ljudanläggning o wii och allt möjligt värt 300 000 kr, helt otroligt! bra ljud i basen kan jag lova...

en grogg i handen och sedan bra musik. ch och jörgen kom ett par timmar senare.

somnade sedan i en stor soffa, med min jacka som täcke och i med en skön postion så somnade jag som en prinsessa. fåtal gånger jag sovit så skönt på en efterfest.

efter lite morgon snack imorse, några timmar på sig att ta sig hem pga bussstrul så kom jag äntligen hem

har bara sovit,ätit o suttit här. fick dock ett mycket trevligt besök av maria, käkade glass och snackade skit.

maria gav mig ett erbjudande om imorgon som jag får klartecken på efter 13 imorgon, hoppas kan jag ju alltid göra men annars blir det bra ändå!

nej kanske film nu, vågar inte sova än..är ju så rädd i detta stora hus helt ensam.

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0