vad är jag ja?, jo p r e t t y

hehe nu har det gått några dagar sen jag bloggade sist

är tillbaka på samma plats hos mormor, där jag avslutade mitt senaste inlägg

sen dess har jag i måndags på eftermiddagen dragit hem till pänt, för att tillsammans med henne dra in till stan och möta upp sara. vi drog ner till beachen vid hotellet och meningen var att vi skulle bli lite berusade på vin men vinet var för starkt för en sådan kväll så blev med druvor och chips ätande. riktigt trevligt med djupa samtal. när vi dock skulle hem så var det alldeles för kallt och jag trodde jag skulle bli ännu mera sjuk.

den natten var allt förändrades. mitt otroliga halsont bara försvann, nu hostar jag bara som vanligt och är förskyld men det är guld jämfört men hur ont jag har haft i halsen

när jag vaknade dagen efter sov jag ut för det var första natten på över en vecka jag kunde sova. på eftermiddagen kom bettan och hämtade mig för att gå till trädgårdföreningen. där satt sandra, denise och zara så vi hängde med dem. blev en jävla massa skitsnack om linkan folk, vilket var riktigt intressant och roligt.

efter de drog vi alla hem och jag väntade på att pänt skulle ringa

ringde gjorde hon och tog inte lång tid innan jag pänt, annemo (en kort stund), sandra, anna, sara och mahira satt på mörners uteservering och pimplade cider och cigg. vid strax efter tio stack anna och sandra. vi resternade drog ner på platens som hade 50% i baren. blev en o annan shot och några cider där nere. danne och henke kom så dem var trevligt sällskap en bra stund innan dem sedan avvek. johan, stoffe, matilda o co var också där nere och shakade så blev några rumpdanser med dem på dansgolvet.

det var en allmän trevlig kväll med kompisarna samtidigt som det var så tragiskt och inse fakta att det inte är som jag vill att det ska vara. det är inte oslo där man kan glida fram och flörta med vem som och allt är bara hur roligt som helst.

idag har jag bara varit hemma och kollat på oprah, ellen och annat skoj. på eftermiddagen drog lillasyrran, mamma och jag ut till mormor för och grilla.

efter maten tog jag cykeln ner till pantea. vid satte oss vid skolan och där har vi hängt fram till nu. bara skratta åt våra tragiska liv. hört lite om panteas sexliv, tro mig det är mera intressant än mitt i alla fall.

imorgon ska jag sola här hos mormor innan jag ska in till stan och träffa, ja p a n t e a...hehe det var inte igår! och sen folk och dram hem till annemo på lite firande. ska bli nice och hänga lite birgitta brudar. sen är det ju hamnfest och sen även gratis entre på platens så någon sväng på ågatan lär man ju vara med om.

nej det var allt för idag, puss och kram skumbanan

OSLO JAG SAKNAR ER MASSOR!!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

Och vi saknar dig här. Minstsagt!
skønt att du ær frisk!

2008-05-30 @ 07:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0