ut med det gamla och in med det nya...

jaha då har man designat om sin blogg lite då. inte vrål snygg men lite sommrig och ny är det så det känns trevligt.

var ute en sväng med matilda och carro förrut, alltid trevligt med gott sällskap och frisk luft.

fick mitt arbetsschema av tine med, jävla s u b b a är vad jag har och säga om henne och mitt schema för denna vecka

ska jobba kväll alla tre dagarna och på fredag ska jag städa hela huset sista dagen på jobb. vi kom ju överens om detta ihop, det är därför jag inte förstår henne just nu. säkert hämnd från hennes sida för att jag ville sluta endast pga av henne och hennes labila beteende. men en vecka kvar nu bara mindre än det tom. jag tänker iaf ha trevligt denna vecka. ska hinna städa min hybel med. men både huset och hybeln ska städas på mitt sätt med hämnd i bakhuvudet!

borde kanske sova nu men är inte alls trött med tanken på hur många timmar jag sovit idag, har ju som tur är sovmorgon imorgon men jag måste upp och fortsätta packa eftersom det inte är med räknat i hennes schema!

aja, god natt då mina sovande vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0