tuffaste veckan att komma...

i helgen har jag haft besök av salle och sandra, trevligt trevligt.

i fredags blev det en sväng till sandvika, jätte mysigt men lunch och glass och hela kittet.
göra sig iordning
dra hem till carro
sitta på veranda och snacka linkan skit mm till sent på natten, efter en spya av salle och en massa ätning av salle och sandra (tågresan var väl inblandad)
sen fick vi skjuts av anna in till oslo
startade på cafe sör
gick vidare till tempest
dansade, snackade och hittade tre killar, men valde sedan att åka hem
kom hem fem
somnade långt efter
upp vid tio

lördag bakis hängde vi i min trädgård och fick en massa fin färg
gjorde oss iordning
åt pizza på en trottoarkant
jag vart medbjuden på en russbuss
drog på uteförfest hos anna i stabekk
hade skit roligt
fick 9 killar på besök
tåg in till oslo och hamnade på yatzy
hade trevligt

sen fuckade det.......

men det tar vi inte här.

hamnade iaf mot efterfest hos grabbarna

jag kom fram till att jag gav fel bild av mig själv och att jag faktiskt var intresserad av han...men chansen kommer åter 16e ma men då kanske det inte alls känna samma man var ju trots allt ganska full...sägs ju att det alltid är dem bra jag tvekar på mest och det stämmer verkligen. men then what, jag åker ju ändå hem.

sov inte en blund, vi tog tåget hem vid halv åtta imorse och var hemma strax efter 8
vilade ett par timmar
åt och fräschade
bakis hängde nere vid aker brygge och hade det super mysigt
hemgång

jag har nu sett en av dem bästa grey's avsnitten någonsin. vet att alla jag känner kommer gråta när dem ser det avsnittet med när det väl sänds i sverige senare i år.
efter det såg jag ett bra avsnitt av ugly betty med med en av mina favvis lations som gästspelade.

nu ligger jag här.
fått telesamtal av jimmy och nu även av matilda.

får besök om en timma av matilda så det ska bli trevligt och snacka lite skit.
vill ju spendera så mycket tid med dem här tjejerna jag kan nu för denna vecka kommer inte bli lätt och börja komma igång med avslutet som sker nästa söndag.

men det är verkligen inte hej då det är mera vi hörs och sen syns vi....

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0