rena bantningskuren

fy fan. detta är tre dagen jag är sjuk...

började i måndags natt, åkte med mormor o lasse hem tisdag förmiddag och sen dess har jag och mormor legat i sängen och knappt rört oss.

lasse var nämligen sjuk i oslo så han smittade oss förmodligen på bilvägen hem

jag har i alla fall haft super hög feber, ont i kroppen, förskyld, enorm hosta och jätte ont i halsen

börjar bli lite bättre, men har fått ont i hjärtat av allt hostande

men vad fan smal har man ju blvit..hehe!

inte mycket man ätit dem senaste dagarna. är hungrig men är liksom inte sugen på något

mormor har lyckats ta sig upp och koka te nu, skönt för halsen säger ja

idag har jag sett gossip girl, och kan inte säga annat än det mest åtråvärda killen för mig just nu är chuck bass, förutom hans sista snedsteg.
också sett det allra sista one tree hill avsnittet någonsin, och jag var riktigt besviken. ett riktigt dåligt avsnitt, speciellt eftersom man inte får veta vem lucas vill gifta sig med.
och nu har jag också sett bones, ett av dem bästa avsnitten faktiskt

nej om man skulle ta och bli frisk då...

asta la vista

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig älskling!!
Vill ju träffa dig snart....
Puss

2008-05-22 @ 14:28:48
URL: http://saaggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0